ضوابط کاربران فارسیز

شرایط و ضوابط ذکر شده در این صفحه در مورد تمام خدمات ارائه شده توسط فارسیز صدق می‌کند. ثبت سفارش در سامانه ترجمه آنلاین فارسیز به منزله مطالعه کامل و قبول این ضوابط می‎باشد.

  1. برای کلیه‌ی سفارشات، هر صفحه عبارت از ۲۵۰ کلمه از متن مبداء است و قیمت سفارش‌هایی که کمتر از ۲۵۰ کلمه باشند، با قیمت ترجمه یک صفحه کامل محاسبه‌خواهد شد.
  2. هنگام ثبت سفارش برآوردی از هزینه و زمان مورد انتظار انجام سفارش در اختیار کاربر قرار می‌گیرد اما بدیهی‌ است که زمان و هزینه نهایی انجام سفارش در زمان پرداخت به کاربر اعلام خواهد گردید و فارسیز تعهدی در قبال انجام کار در زمان و قیمت تخمینی قبل از پرداخت نخواهد داشت..
  3. فارسیز می‌تواند هرگونه سفارش ترجمه را با یک اعلان از طریق ایمیل، پیامک یا تلفن لغو نماید و موظف است کل مبلغ سفارش را به کاربر باز گرداند.
  4. کاربر می‌تواند هرگونه سفارش ترجمه را با یک اعلان از طریق تماس تلفنی یا ایمیل در روزهای کاری و ساعات اداری لغو نماید. درصورتی که قرارداد از سوی کاربر لغو گردد، هزینه ترجمه‌های انجام شده به علاوه ۱۵ درصد از هزینه کل سفارش، به عنوان جریمه ناشی از لغو، از کل مبلغ سفارش کسر شده و مابقی مبلغ به کاربر بازگردانده می‌شود.
  5. در صورت بروز تاخیر در تحویل سفارش، کاربر می‌تواند منتظر اتمام کار بماند و ترجمه را دریافت کند یا سفارش را لغو نماید که در این صورت کل مبلغ پرداخت شده به او برگردانده می‎شود.
  6. لازم به ذکر است که فارسیز مسئولیتی در مورد خسارات ناشی از تاخیر در تحویل پروژه نخواهد داشت.
  7. درصورتی که کاربر نسبت به کیفیت ترجمه انجام شده اعتراض داشته باشد، اعتراض کاربر توسط تیم کارشناسان فارسیز مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تایید نسبت به رفع اشکلات توسط مترجم یا انجام دوباره ترجمه توسط مترجم دیگر یا بازپرداخت هزینه سفارش به کاربر اقدام می‌گردد. مدت زمان گارانتی ترجمه‌ها از لحظه تحویل ترجمه به مدت ۷۲ ساعت خواهد بود و به اعتراض‌هایی که بعد از ۷۲ ساعت ثبت شوند ترتیب اثر داده نمی‎شود. اتمام کار پروژه از طریق پیامک، ایمیل و پنل کاربری اطلاع رسانی خواهد شد و فارسیز تعهدی در قبال عدم دسترسی کاربر به اینترنت و عدم دریافت به موقع ترجمه نخواهد داشت.
  8. فارسیز محتوای سفارش‌ها را بررسی نمی‌کند و کلیه مسئولیت‌های ناشی از مغایرت محتوای سفارش یا ترجمه آن با شعائر دینی، اخلاقی و عرفی جامعه، افشای اطلاعات محرمانه اشخاص حقیقی یا حقوقی، نقص حق کپی رایت و هرگونه مطلبی که ترجمه و نشر آن برخلاف قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، به عهده کاربر خواهد بود.
  9. مترجمان، کارمندان و مدیران فارسیز ملزم به حفظ اطلاعات موجود در سفارش کاربر هستند. بدیهی است که مراجع قانونی با ارائه حکم دادگاه قادرند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.
  10. تمامی ارتباطات بین کاربر و مترجم از طریق سامانه انجام می‌شود و کاربر نباید هیچ گونه اطلاعات تماس (تلفن، ایمیل، سایت، …) را در اختیار مترجم قرار دهد. در صورت مشاهده چنین مواردی حساب کاربری مسدود خواهد شد.

ضوابط مترجمان فارسیز

مترجم گرامی به فارسیز خوش آمدید!

سامانه ترجمه آنلاین فارسیز برای انجام سریع و با کیفیت سفارشات خود همواره درحال تکمیل و گسترش کادر مترجمان خود در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف است. بنابراین درصورتی که در ترجمه مهارت کافی دارید و علاقمند به همکاری با فارسیز هستید، این مطلب را به‌دقت مطالعه کنید و فرم ثبت نام را تکمیل نمایید. بعد از تکمیل فرم ثبت نام باید بلافاصله در آزمون استخدام مترجم آنلاین (رایگان) فارسیز شرکت کنید. نتایج آزمون بعد از بررسی توسط کارشناسان از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

مزایای همکاری با فارسیز

نحوه همکاری با ما به صورت دورکاری بوده و شما برای ثبت نام، شرکت در آزمون و فعالیت به عنوان مترجم نیازی به مراجعه حضوری ندارید. بنابراین در هر کجای ایران که هستید می‎توانید به عنوان مترجم پاره وقت به فارسیز بپیوندید. تمام سفارشات روی سایت قرار می‎گیرد و شما متناسب با علاقه و توانایی خود می توانید سفارش مورد نظر را انتخاب کنید و بعد از ترجمه نیز فایل را به صورت آنلاین در پنل کاربری خود در سایت قرار خواهید داد. پرداخت حق الزحمه مترجمان نیز به صورت منظم، پانزدهم هر ماه از طریق واریز به حساب بانکی انجام خواهد شد. میزان حق ­الزحمه مترجمان مطابق با کیفیت ترجمه انجام شده بین ۶۵ الی ۷۰ درصد تعرفه ­های ترجمه است.

شرایط و ضوابط استخدام مترجم زبان:

  1. با توجه به اینکه روند کار ترجمه در سامانه ترجمه آنلاین فارسیز به صورت غیر حضوری و آنلاین است، بنابراین دسترسی دائمی به اینترنت پرسرعت برای مترجمان ضروری است.
  2. اطلاع رسانی سفارشات و واریزها از طریق پیامک، ایمیل و پنل مترجم صورت می‌گیرد و پاسخ گویی سریع مترجمان به پیامک‌ها، تماس‌ها و ایمیل‌ها ضروری است.
  3. تحویل به موقع ترجمه با کیفیت بالا و بصورت تایپ شده ضروری است. در صورت تاخیر در ارسال ترجمه یا عدم رضایت مشتری، مشمول جریمه خواهد شد. در صورت کیفیت نامناسب ترجمه یا تاخیر در تحویل پروژه از سوی مترجم، سامانه ترجمه آنلاین فارسیز می‎تواند نسبت به کسر کل یا بخشی از حق الزحمه آن ترجمه یا توقیف طلب مترجم برای جبران خسارت به اعتبار فارسیز اقدام نماید و عضویت مترجم را لغو نماید. بنابراین در صورتی که امکان تحویل به موقع پروژه را ندارید، از پذیرش آن خودداری نمایید.
  4. مترجمانی که تمایل به همکاری با فارسیز دارند باید توانایی ترجمه و تایپ حداقل ۴ صفحه در روز را داشته باشند. (هر صفحه استاندارد ۲۵۰ کلمه در نظر گرفته می‎شود.)
  5. لطفا حتما بعد از ثبت نام و ورود به حساب کاربری، مدارک لازم (تصویر کارت ملی، شماره شبا حساب بانکی و رزومه کاری) را در بخش مربوط به مدارک ارسال فرمایید. به دلیل زیاد بودن تعداد پرداخت‌ها به مترجمان امکان انتقال کارت به کارت وجود ندارد بنابراین حتما باید شماره شبای حساب بانکی خود را وارد کنید. در صورتی که این شماره را ندارید می‎توانید از طریق سایت بانک یا عابر بانک همان بانکی که در آن حساب دارید به دست آورید.
  6. هنگام ثبت نام در سایت اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی و تلفن همراه و ایمیل را به دقت و صحیح وارد کنید. زیرا ارتباط فارسیز با مترجم از این طریق خواهد بود.
  7. هنگام ثبت نام مواردی که درآنها تخصص و تجربه ترجمه دارید را انتخاب کنید، سپس در آزمون آنلاین شرکت کنید. نتایج آزمون تا ۲ هفته بعد از آزمون به اطلاع شما خواهد رسید.
  8. در صورت قبولی در آزمون تمام سفارشات متناسب با توانایی شما از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد و لازم است در اسرع وقت به پنل کاربری مراجعه کنید.
  9. قبل از قبول سفارش می‎توانید فایل ترجمه و زمان تحویل را به دقت بررسی کنید و سپس دکمه پذیرش سفارش را انتخاب کنید. با زدن دکمه پذیرش، پروژه به لیست سفارشات شما در پنل کاربری انتقال پیدا می‎کند و شما مترجم آن سفارش محسوب می‎شوید.
  10. لازم است تایپ ترجمه در فایل موجود در پنل کاربری و با فونت و شرایط ذکر شده در فایل انجام شود.
  11. تمامی حقوق اثر قبل و بعد و در زمان ترجمه متعلق به مشتری سفارش است. مترجم هیچگونه حقی برای انتشار به هر نحو یا استفاده از کل یا بخشی از اثر را نخواهد داشت.